Evet gebelikte kullanılıyor. Fakat 1 haftadan fazla kullanmayın sakın bağımlılık yapıyor. Ben hamileliğimin başında burun tıkanıklığı yaşadım. Gece uyuyamıyor, yemek giyemiyordum. doktorum otrivine yazmıştı 1 haftadan fazla kullanmamam gerektiğini söylemedi ama. İyi geldiği için ben de her akşam sıkıyordum sonra baktımki onsuz nefes alamaz hale geldim günde 3-4 defa kullanmaya başladım. Daha sonra KBB ye gittim bağımlılık yaptığını, burun kanallarında ağır tahribata sebep olacağını söyleyip başka bir burun spreyi yazdı. Kullanın ama dediklerimi göz önünde bulundurarak kullanmanızı tavsiye ederim. Şimdi tıkanıklık yaşadığımda burun bandı takıyorum faydasını gördüm size de tavsiye ederim 🌸