Doktorum çok ilgisiz ilaç takipi yapmıyor ben söyleyince ilaç yazıyor ben demesem ilaç bile şunu kullanacaksın falan diye beni bilgilendirmiyor nu haftalarda kesin kullanılması gereken bi ikaç var mı ilk gebeliğim tecrübesizim şuan sadece d vitamini ve decavit kullanıyorum