Kızlar bugün tam 38 haftalık hamileyim. 2 gündür kahverengi akıntım oluyordu doktorumun asistanına yazdım hastaneye gidin ebe muayene etsin dedi. Çatı muayenesi oldum ve nişanımın geldiğini 1 cm likte açılmam olduğunu söyledi. Nişan geldikten ne kadar sonra doğum başlıyor ortalama. Beni biraz bilgilendirir misiniz ?