Bebeto1 canım benim kıyamam sana her şeyden önce kendini sakın suçlama sen çok iyi bir annesin bak bebeğini nasıl düşünüyorsun. Hem annelik emzirmeyle sütle ölçülen bir kavram değil kendine haksızlık etme psikolojin iyi olsun biraz kafanı topla. Benim bebeğim de 20 günlük, memede doymuyor o da biberon veriyorum yapacak bir şey yok karnı tok olsun yeter. Mama kötü biri değil milyonlarca anne var milyonlarca bebek var mama alan. Bebeğin yanında olsun sağlıklı olsun sen de iyi ve sağlıklı ol gerisi hallolur. Ayrıca duşta memelerine masaj yap, kuru incir bol bol ye yiyemiyorsan hoşafını yap, maltana diye bir içecek var günde 1 tane ondan iç bunlar çok işe yarıyor. Memelerim sert değil diye de üzülme hiç asıl bebek sert memeyi ememiyor ağzında tutamıyor.