Sevgili anneler ben bu ay gebelik yaşadım ve size de sormuştum kalp atışı almadım diye çoğu anne adayları çok teşekkür ederim olumlu bir şekilde cevapladı yanlız ben boş gebelik geçirmişim ve kürtaj oldum Bundan önceki ayda kimyasal gebeliğim mevcut 2 ay üst üste hamile kalıp düşük yaşadım acaba bu durumu yaşayıp bilenler beni bu konuda aydınlatabilir mi ?