momsbaby22 regl ile atılır. Ben doğumdan sonra düzensiz kanamalar yoğun kanamalar yaşadım acile gittim 4cm kist var dediler hap falan verdiler daha sonra muayeneye gel dedi sonra tekrar kanamam oldu kendi doktoruma gittim muayeneye baktı kist gitmiş kanamayla atmışsın dedi. Seninki de öyle atar buyuk ihtimalle