Ozlem1231231931 Kızlar biz 4+1 iz ama canımız daha hiç birşey çekmedi ne bulsak yiyoruz yani ama böyle ah canım şunu çok çekti kocacım alalım diyemedim henüz midemiz kaziniyo şimdilik tek sizlerde durumlar nasıl
ipktos Ozlem1231231931 ben 9. Haftanın içindeyim dünya üzerindeki tüm yiyeceklerden tiksinir durumdayım aşermek çok uzak şuan😂
Aysenur27 14+2 itiş bizde o haftalarda hiç bi fark yoktu sonra aşermek değil yemek yiyemedim yeni yeni bişeyler yemeye başladık bakalım ilerleyen haftalarda nr olucak