Merhabalar bugün detaylı ultrasonumuzu yaptırdık 2 hafta önden ilerliyoruz ve amniyon sıvımız fazla çıktı. Ne gibi bir sorun olacağından doktorumuz bahsetmedi. Bilginiz var mı? Bir de ek olarak bebişimizin karın bölgesi yağlı çıktı doktorum diyete başlamamı söyledi