Ceren_oguz Yagmur75 kes oluştuysa sıkıntı olmaz ama yinede dikkat edin ben 1 ay 1 haftalıkken öğrenmiştim kese olusmus ve görünmüştü hayırlısı olsun sağlıkla gelsin 🙏🏼🤍
Yagmur75 @Beren02 4 gün geciktim ve göğüslerim şişdi ve test yapmıştım biri tam çıktı biri silik birde kan tahlili öyle öğrendim
Aslan10 Yagmur75 bende 3 haftalık öğrendim 4+4 şuan ilk 3 ay dikkat etmek lazım canım. Kese hcg düzeyine göre oluşur. 35 günlük kalbi atmaya başlar bebekten bebeğe değişir tabi ama 1 aydan sorna kese tam olarak görünüyor
Agg0207 Yagmur75 3 .haftada kese oluşmaya başlıyor daha bebek içine yerleşmiş olmuyor 6-7. Hafta gibi kalp atışını duyduktan sonra bebeğin varligindan emin olabilirsiniz ama 12 hafta dikkat etmek lazım
aysee-yakupp01 Yagmur75 ilk 3 ay tutunma için önemli dikkat et 🌸 sağlıklı kucağına almayı nasip eder inşallah Allahım 🙏🏻