Merhaba nasip olursa doğumuma az kaldı ilkinde sezeryan olmuştum doktorum öyle uygun gördü normal olursa bebeğe zarar gelebilir dedi acil alındı ikinci doğumda çok istedim normal olsun, sona yaklaştıkça korku kaygı endişe herşey mevcut şuan önerisi olan var mı teşekkür ederim