Esraanne 8 haftalık hamileyim önceki belirtilerim kayboldu sanki kasık ağrım yok bel ağrım yok sadece sabahları bulantım var o kadar çok korkuyorum bebeğime bişey mi oldu diye bu durumu yaşayan var mı aranızda 😔
Bebegimcanimm Esraanne ben de hele hiçbişey yok ne zaman bulanacam tiksincem deyip duruyorum arada birkarnım agrıyor ve halsizlik var yemek ile yapmak istemiyorum tembellik cöktü yani..İnsallah herşey yolundadır diyorum ben de pazartesi kontrolüm
Ozderr Esraanne bende 8 haftalık oldum da bende belirtilerin b si yok ya 😂😂 hiçbişey yaşamıyorum geçen hafta özellikle doktoruma sordum korkma ne güzel bi hamilelik geçiriyorsun dedi sende korkma yani 🙈
Esra7261 Esraanne ay normal başta adet sancıları gibi sancılar oluyor sonra geçiyor hiç merak etme herkeste aynı şey oluyor 👌
Esraanne AlininAysesii önceden olup sonra belirtilerin gitmesi korkuttu beni daha önce var mıydı belirtilerin
AlininAysesii Esraanne Tabiiki vardı kasık ağrım bel ağrım falan. Ama ben gereksiz kuruntu yapıp zehir etmek istemiyorum kendime hamileliliği, biraz fazla rahatım 🤭 içiniz rahat değilse doktorunuza görünün, kuruntunun bi faydası yok 🤷🏼♀️
Esra7261 Bebegimcanimm ayyy allah aşkına delimisin sen. Bende öyle diyordum hiç midem bulanmıyor sanki hamile gibi deilim diyordum. Bide kusmalar mide bulantıları başladı ki ağlaya ağlaya duvarları yumruklaya yumruklaya yani o kadar söylim
AlininAysesii Esraanne İyi düşünün iyi olsun, 8-9 hafta gibi bulantın geçer dediler ben de geçmesini bekliyorum, insanoğlu işte 🙄 benim de ilk gebeliğim.
Bebegimcanimm Esra7261 öyle canım bi yandan da cok sukur rahatım diyorum bazı yerlerde bulantı bebeğin saglıklı oldugunu gösterir gbi yazılar okumuştum ama
YagizAsyaMom Esraanne benim sadece göğüs hassasiyetin vardı 13. Haftada kayboldu bir belirtin o vardı zaten 32 haftalığız göğüs hassasiyetin geri geldi. Bunun kaybolması sizi korkutmasın vücut artık gebeliğe alışıyor hiç korkmayın 😊 en güzel günlerinizi tadını çıkartın zira o günler özlenen günler olarak kalıyor