Ervaduru Merhaba Sadece bulanık görüyorum gözümde siyah şeyler uçuşuyor bulantı arttı nette baktıfım kadarıyla gebelik zehirlenmesi yazıyor olabilir mi tansiyon normal çıkıyor
gulsumd1 Ervaduru bi doktora gidin idrara bakıyorlar ve kana idrarda protein kaçağı olması gerekiyor sanırım gebelik zehirlenmesi için
DuyguKays Ervaduru güzelim doğruluğundan emin olmamakla birlikte herhangi bir göz hastalığı belirtisi olabilir diye düşündüm doktorunla iletişime geç istersen
Linoosh Ervaduru gözleriniz bozuk muydu bozuktur muhtemelen o artmıştır benim de aynısı oldu gozlerim kaldı oyle bulanik
Moruk07 Görme sorunu yaşıyorum o siyah şeylerde uçuşuyor ara ara yaşıyorum ama bulantı yok hormonsal olduğunu düşünüyorum biraz böyle sorunlar yaşanıyormuş sanmıyorum zehirlenme olacağını tansiyon ve şeker bakılması gerek şüphe varsa ..
Burcumommm Daha önce ben de gözden şüphelenmiştim ama tansiyon düşüklüğü çıkmıştı hamilelikten de olur gün içinde sabahları falan oluyor o ucuşma
Ervaduru Burcumommm kafayı yiyecek durumdayım 3 fündğr 3 ayrı acile gittim gebelik zehirlenmesi belirtisi dedi doktor ama tansiyon noeml bebek iyi diye başka test yapmadu
gulsumd1 Ervaduru başınız ağrıyor mu benim aşırı başım ağrıyordu ve o uçuşmaları görmüştüm gebelik zehirlenmesinden şüphelendiler ama sorun çıkmamıştı
Papatya688 Ervaduru gecmis olsun benimde tansiyonum yükseliyor protein çıkmadı ama endişeleniyorum 23+6
Ervaduru gulsumd1 merhaba benim sıkıntılarım hala devam ediyor ama tansiyonunu yüksek miydi baş ağrısı da başladı bende sonra hemen dogum mu yaptınız
Eebb Hamıle olmasan tansıyonla alakalı derdım ama hamılelıkte de gözlerın ışığa karşı duyarlı olduğunu okudum daha hasas olabılıyormuş bulanık görme vesaıre doktoruna bence danışmalısın en ıyı o anlar
Ervaduru Eebb sagolun gittim ama gebelik zehirlenmesi sandılar sonra tansiyon cıkmayınca değil dediler