Kuzeyhh Kızlar şuan 28 haftalık hamileyim. 28. Haftamda doktorum bebeğin böbreğinde genişleme var dedi erkek bebeklerde bu durum daha sık oluyormuş sonra da kendiliğinden geçme ihtimali olduğunu da söyledi korkuyorum başına gelen var mı?
Mamimamimami Kuzeyhh 38 haftaligim doğmasını bekliyoruz doktor takip dedi sadece doğunca anlaşılır genelde erkek bebekte gorukuyormus çokta büyük bı sorun teşkil etmiyormus biizmde detaylı da belli olmustu
Dilekates Kuzeyhh benim de sağ tarafta büyüme vardı, çok ağrı oluyordu sol tarafa yatmaya başladım sonra , hamilelikte büyüme normal ama her kontrolde ultrasonda yine de böbrege de baktırıyorum
aydan_ Kuzeyhh 20. Hafta detaylıda aynısını bize de söyledi dr, erkek bebeklerde genelde görünüyor dedi, raporada doğumdan sonra ultrason önerilir yazmış, inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🙏
TubaEraslan Benim kızımda 15.hafta öğrendik. Hep özsl doktorlar baktı. Doğdu şuan 2 haftalık olduk . Genişleme de devam parlaklıkta çıktı. Şimdi de kitle varmış . Allahımız canımız çok yanıyor çok üzülüyoruz
Kuzeyhh Hayır hiçbir belirtisi yok benim detaylı da çıkmadı hiçbir sorun 28. Haftamda söyledi inşallah doğumdan sonra kendiliğinden geçer
Rwerdst Kuzeyhh bizimde detaylıda büyük çıktı. Her kontrolde bakılıyor. Sünnet olunca bir süre sonra düzeliyor dedi doktorlar.
Myonat Geçmiş olsun peki sizin büyüme olarak kaç cm dedi bende 28+4 üm ve benim 22 cm di geçen ay dün gittim büyümüş dedi 30 cm olmuş dedi. Yarın ultrasona girip ordan ürolojiye gidicem. Bebeğin o kadar önemli değil dedi o doğumdan sonra bakılır dedi çünkü onun ki 4 cm çapında benim çok büyümüş
AnnesiyimM53 Kuzeyhh bnm bebeğimdede var canım iki böbrektede biri 4.2 diğeri 5.6 mm çıktı erkek bebekkerde sık oluyor bnde öyle duydum hakkımızda hayırlısı