Fatmaa04 Mertim12 41 e kadar yolun var hayırlısıyla gelsin inşallah erkek mi genelde erkek çocukları gel doğar diyorlar doğru mu acaba
Mertim12 Evet erkek bebek ama 2 tane oğlum var onları 38 haftalıkken doğurdum bu inatçı çıktı psikolojim bozuluyor her geçen gün