Kararsız bir ben😒
Senbenimmucizem ebrar güzel değil bence ya, öykü lina güzel 💕
Senbenimmucizem güneş lina koyacağım ben o yüzden öykü lina diyorum 🥹🩵
Senbenimmucizem sadece Lina daha güzel degilmi
Sevgi56 teşekkür ederim 😁