aysenur-y1 Merhaba arkadaşlar Allah nasip ederse temmuz sonu ağustos başı gibi doğum yapacağım. Bana lohusa pijaması önerir misiniz? Ve kaç adet almalıyım? Gecelikli mi alt üst mü alayım? Fotoğraf çekimi yaptırmayacağım fakat kendimiz çekeceğiz onun için ayrı beyaz dantelli gecelik sabahlık alayım mı sizce?
Gizzgzz aysenur-y1 ben önü düğmeli iki pijama takımı bir tane de elbise şeklinde aldım bence heves edip öyle dantelli bişey alma sonrasında da kullanacağım bişey olsun penti in pijamaları çok iyi tavsiye ederim
Tutkaltupum aysenur-y1 ilk gün için kontrol ve muayene çok oldugu için geceligin kullanışlı oldugunu yazmıstı tecrubeli anneler 1 takim ilk gun icin gecelik 2 pijama takimi bence yeterde artar
HanifeAsya aysenur-y1 ben dantelli değil de fisto gibi doğum sonrası da kullanabileceğim artis collection dan aldım gerçekten malı çok kaliteli arkadaşlarım hep 3 pijama takımı koy dediler 2 tane de penti den önü tamamen düğmeli alt üst takım aldım gecelik almadım tesettürlünün giyemem diye doğum şeklim belli değil ama muhtemelen kendi isteğimle sezeryan olcam gibi. Lohusa takımını da beyaz al dedi arkadaşlarım kan olursa en kötü çamaşır suyuna basarsın kuruyunca oradaki kanı çıkarması zor oluyor dediler öyle yani ☺️inşallah giymek nasip olur sağlıkla
aysenur-y1 Gizzgzz evet aslında sonradan kullanacağım şeyler almak istiyorum ben de acaba aldıklarınızın linkini veya fotoğrafını atabilir misiniz
Gizzgzz aysenur-y1 Pen ti siyah ringtail gömlek pantolon pijama takımı Penti base berry stripes gömlek pantolon pijama takımı Penti aurora elbise Hepsinin kumaşı harika ama elbiseyi mutlaka al o efsane bişey çok rahat
Minepasak İlk doğumumu sezeryan doğum yaptım, önce hissizlik ardından ağrılar beni o kadar yormuştu ki ne giydiğimin hiçbir önemi yoktu 😒doğumdan önce çok heves etmiştim dantelli hoş görünümlü rakımlara setlere sonra normal bir takım aldım iyiki de öyle yapmışım dedim şimdi ikinci hamileliğimi yaşıyorum hoşuma giden bir takım aldım ayrıca tişört ve eşofman altı aldım Haziran’da olacak inşallah yanlış anlamayın amacım korkutmak heves kırmak değil herşey tecrübe sağlıkla kucağınıza alın hayırla gelsin bebeğiniz 🌼
aysenur-y1 Minepasak çok teşekkür ederim hayır hayır tecrübelerinizi paylaşmak çok iyi olur 🥰 ben de tecrübesizim bilmiyorum lohusa takımı bakarken bile bin kere düşünüyorum. Hem kullanışlı olsun istiyorum hem de malum fiyatlar çok pahalı en azından evde de kullanayım istiyorum. Dediğim gibi herkes böyle beyaz dantelli şeylerle fotoğraflar çektirmiş. Ben de aynı kalması için ailemizden birine çektireceğim fakat bir kerelik de beyaz dantelli bir şey almak istemiyorum alternatif arıyorum