Kızlar 15+6 olduk haliyle biraz daha iyiyim kusmalarım azaldı bulantılarda öyle ilaçları bırakmak istiyorum prilam içiyorum gece yatmadan 2 kere kusmamı artık engelliyor ilk zamanlar zoferle içiyordum şimdi merak ettiğim şey ilacı bırakmak istiyorum eskisine döner miyim yoksa tamamen bulantım geçsin öyle mi bırakayım ??