hlnnnn Yaklaşık 1 haftadır şiddetli bir ağrı var kuyruk sokumumda ayağıma bacağıma kadar vuruyor, yürümeme engel oluyor. Fıtık şüphesi var, aynı durumu yaşayan var mı? 😒
Rmysarft hlnnnn bende de aynı şikayet vardı doktoruma söyledim magnezyum başla dedi magnezyum kullanıyorum ağrılarım kalmadı diyebilirim
Rmysarft Hirali doktorum yazmıştı magosit ama bebek yukarı çıktıkça ağrı da hafifliyor 20 haftamdan sonra bebek resmen mideme ulaştı çok şükür ağrılarım da yok hem magnezyum hem bebeğin yukarı çıkması ağrıyı hafifletiyor
_Kubraaa_ Bu ağrı bende de çok şiddetliydi. Hatta yürüyemiyordum o derece. 20.haftamdan sonra azaldı , geçti gibi birşey oldu. Herhangi bir ilaçta kullanmadım. Bence geçecek, biraz sabret