Balm-g benim kızda 33 de gelmeye çalıştı ne bu aceleleri anlamıyorum 😀 35 deyim suan canım cumartesi 36 olcam hep yatıyorum evde sancı için ilaç kullanıyorum inşallah 37 38 leri görürüz çiğer geliştirici iğne de yaptılar bana senin haftan daha ileri korkma o haftalarda doğum yapan arkadaşlarımım çocukları Küveze girmedi hiç doktorum bana ilk hedefimiz 36 demişti inşallah günler su gibi ağrısız sızısız geçer. Vakitlerini beklerler inşallah minikler