Kızlar 3 ünde pik gördüm ama ondan öncesinde de koyu gibiydi 30 nisanda mesela ben yumurtlama diye değerlendirdim. Elimde test kalmamıştı sonuncuyu da 5 mayısta yaptım çatlamıştır diye düşünerek yapmıştım ama çatlama da olmadı belirti de olmadı hiç bende pek akıntı falan olmuyor zaten yumurtlama günlerinde