soulmate35 o haftalarda ben de öyleydim, prilamı ilk 1 e düşürdüm sonra bıraktım. Annem yanıma kalmaya geldi onun yemekleriyle falan iştahım açıldı :) bulantım geçmesi için annemin gelmesi gerekiyormuş 😄 şimdi 30 haftalık olduk iştahım tavan🤣 az önce bir şeyler yedim, şimdi de durduramıyorum kendimi, geçecek emin olun kahvaltıda sevdiğiniz şeyleri yiyin, zorlamayın kendinizi