Kızlar 2 yaşında kızım var Nisan başında emzirmeyi bıraktık. Martın 22 de regli oldum bu ayda 18de normalde reglin 32 de bir olur arada böyle erken olrm şimdi ben neye göre yumurtlamayı hesaplcm bide şu an belim agryo ara ara kasıklarım da agrı hamile olsam bu kadar çabuk belirti olur mu. Eşim nisanın 22 de görevden glmşti onu da söylym dedm