Hjilhn Yarın 13 haftalık olucam cinsiyeti merak edıyorum aceba gitsem tüksek olasıkla belli olurmu özele gidiyorum bu arada
Birrrcan Hjilhn bende 13 haftalikken gittim doktorum erkeğe benziyor dedi bebeğin pozisyonuna ve doktorun anlama derecesine bağlı iyi anlayan bir doktor söyler bellidir cinsiyeti zaten
hsizyl Hjilhn 10 haftalıkken özel hastane %99erkek demişti ogluma bolbol çikolata ye pozisyonu önemli saglikla gelsin insaalah
Aysee1123 kayra21 Benimde aynı şekilde oldu 👍 Tek fark bana gel bile demedi ben kendim gittim 14 te 😂😂
nrkrkc Hjilhn benim 13 haftalıkken belli oldu. Uygun pozisyonda net göründü. Çikolata ve vişne suyu içerek girmiştim🙈 erkek demişti net şekilde