MintPink kardiyoloji sorun olmaz %90 dedi ama bilemiyorum doğum öncesi farklı kardiyolojiye gideyim en iyisi görüş almak için. Kadın doğum doktorum yok devlete gidiyorum onlarda malum kardiyoloji onay vermezse sezeryan falan yapmazlar . Zaten sezeryan onayı verseler devlet de sezeryan olmam . Karışık benim iş 😂
Sizin uzun zamandır varmış benim yeni başladı yani daha doğrusu ben yeni öğrendim geçen yıl mart ayında doğum yaptim bir sorun olmadı çok şükür o zamandan varmış heralde. Ama haklısınız normal doğumda sağlıklı insanların kalbi zorlanırken bizlerin ki biraz daha riske giriyor en iyisi temkinli olmak