Merhaba kızlar 30 nisanda adet oldum her zamankinden biraz az olmasına rağmen normal edetti ağrılı acılı fakat adet olmadan önce sağ kasığımda batmalar oluyordu garip şekilde adet olurken de oldu o batmalar neyse ateşim biteli 4 gün oluyor. Geçen ay bebek istiyorduk bu ay vazgeçtik bir süre daha ara vermeye karar vermiştik. İçime o batmalardan dolayı kurt düştü bugün gidip bi test aldım emin olmak için. Hamile değilim diye düşünülürken testte çok silik bir çizgi var gibi ben şok. Nasıl olabilir böyle bir şey. Baya baya adet oldum ben yeni resim atıyorum