Merhaba güzel annelerim 33 haftalık hamileyim ve daha önce post açmıştım suyum fazla diye . Bugün nedense çok ağrım var sabahtan akşama kadar çektim belki geçer diye doktora gitmedim . Doğum ağrısı gbi değil değişik bi ağrı belime belime vuruyor ağrı bide karnıma vuruyor rahat hareket edemiyorum. Şuan bile ağrı çekiyorum ama 14 aylık oğlum var ve onu bırakacak kimsem yok sizce normal midir bu ağrılar ilk hamileliğim de böyle bi ağrı yaşamamıştım lütfen bana yardımcı olur musunuz 🙏🥺