Canım bak benim 6. Haftamda hani affederisin oluk oluk kan geldi ped taktım birde pırtılıydı ben düştü diye doktora gittim bir şey olmamıştı günde iki iğne ve progestani hap olarak kullandım geçti bu seferde 10 gün falan kahverenkli lekelenmelerim devam etti tabi ben bu süreçte lavoba hariç hiç kalkmadım 🙏 8. Ve 13 haftalarındada kanamaların oldu ama azdı böyle böyle geçti Allah’ın izni ile bir şey olmayacak canım inşallah Allah kimseye yaşatmasın çok zor süreç biliyorum Allah’a sığınmaktan başka yapacak bir şeyimiz yok 🙏🙏