İlk gebeligimde oldu ve gecmediiiiiiii. İkinci gebeliğim ve daha beter olduuuuuu. Zencilerin ki gibi 🙊🙊 doğumdan sonra artık çaresine bakılır neyse. Onun dışında aşırı aşırı tüylenme oldu bende. Göbeğimde özellikle. Birde olan yerdede arttı sıklaştı. Vajinada makatta. İlk gebelikte sadece kararma vardı. Bu gebeliğimde herşey mevcut. Tuhafim. Normal olarak görmüyorum kendimi artık🥴🥴🥴