Servikal Size vajinal enfeksiyon için test yapıldı mı benim doktor direk fitil verdi 3 günlük ve 7 günlük olmak üzere yanmalar devam ediyor.8 haftalıkken kültür testi yapmıstı serklajdan sonra yapmadı.O da zor bi işlem gerçi kanama yapabiliyor
bitterciko Servikal tüm hamileliğim enfeksiyon ve ona bağlı kanamayla geçti . İlaçlara direnç gösterdi vücudum . Oğlumun kanında da enfeksiyon çıktı . . Bazen ne yaparsanız yapın geçmiyor maalesef
Servikal Kullandım bir ay önce dikiş atıldı.Gecen hafta yanmam vardı kullandım bugünlerde yine oluyor anladım vajina yanıyor idrarım temiz çıktı gecen
Servikal bitterciko ay bilmiyorum bugün iyiydim yine yanmam başladı hafif adet sancısı nidicard ve endolda da kullandım vücudum çok rahatlamadı.
bitterciko Servikal kızılcık bulabilirseniz kaynatıp için bol bol o dirençli değilse çok fayda sağlıyor
esmaass Bende serkilajliyim ve sarı akıntım gelmişti vajinal fitil kullandım daha sonra geçti su an normal akıntım doktorum yapmadı vajinal kültür testi vajinanın bütünlüğünü bozmaya gereken yok dedi .
Servikal esmaass test mi vajinanın bütünlüğünü bozuyormus.benden serklajdan önce iki sefer alındı çok yoğun sarı akıntım vardı şuan hiç yok.Ama işte yanma var
esmaass Servikal evet öyle dedi doktorum ama gerek olduğunda yaparız dedi şu an akıntım geçtiği için yapmadı.
Roses44 Bende serklajdan önceden beri yoğun akıntı var 3 hafta oldu serklaj olalı 23+6 yım Neo penatron verdi doktorum oda kullandıktan sonra adet ağrısı yapıyor hafif pembe leke geliyor varmı böyle yaşayan idrar tahlili ve kültürde birşey çıkmadı
Servikal Roses44 benimde dikişten önce çoktu akıntım antibiyotik çok aldım.Onlarla durdu.hastane de yatısım filan çok oldu serum aldım
Roses44 Yok Progestan ağızdan alıyorum.Ama Neo penatron çok ağrı yapıyor çok yoğun akıntım ama başka birşey vermedi doktorum idrar tahlili ve kültüründe birşey çıkmadı daha 15 haftada vajinal kültürde candida uremisti sanırım hala o mantar devam eden
Servikal Roses44 mantar ürediyse canım ona göre ilaç vermiştir uzun sürer kesilmesi.Zaten gerekli tedavini o mantara görüyorsun içini ferah tut allahın izniyle bişey olmaz su gibi gidiyordu benim de sapsarı
Deletedmom_49 Roses44 valla ben sesli bile konuşmuyorum kahkahayı geç :) o kadae hassasiyetli davranıyorum ki
Roses44 Bende öyleydim ama dün iki kez kahkaha atınca kötü hissettim kendimi daha gülmem artık 😊 zararı varmı acaba