SedaNurOkurer SenayEA merhaba bizim cinsiyetimiz belli değil ama koz olursa EFRA ismini koyucaz anlamı Allahtan gelen esinti demek düşünürseniz eğer
Sesssi Mericico ya bende kızıma Pera koymak istiyorum ama inanılmaz tepkiler alıyorum dalga geçen mi dersiniz iğrenç diyen mi dersiniz 😕
Burcum Sesssi ben de çok seviyorum ama Pera ile ilgili bir anım mı olmalı acaba diye düşünüyorum. Asla anlamsız ya da kötü değil. Çok zarif ve cool bi isim.
Saliha7 Bende uzun süredir isim arıyorum. Gökçe ismi hoşuma gitti. Sürekli karşıma çıkmaya başladı düşündükten sonra ☺️ Umarım bir işarettir 😂
_brcu88_ SenayEA bizimde güzeller güzeli kızımız olacak Allah’ın izniyle ❣️ Zümra koymayı düşünüyoruz 🥰♥️❣️🧿