Mervebbcggf Kızlar bisey sormak istiyorum 10 haftadan simdiden sislik olmasi normalmi parmaklarim ayaklarim karnım çok sisiyor sizdede oldumu hic bilgi verirseninz sevinirim korkuyorum
Dudu1988 Mervebbcggf su azmi icyrsnz tuzlu peynir salata yemek ekmek filanmi tuketiyrsnz hareketsizmisinz yani bunlar yapio malesef 5 aylgm henüz yok böyle sorunum tuz kullanmiyrm
Mervebbcggf Dudu1988 hee evet olabilir tuzlu cok tuketiyorum hareketliyim yuruyus yapiyorum aslinda ama ekmegi yiyorum dogru ara vermem lazjm ykksa cok alirim sislik odem kilo 😪😪
incitanesi__ Günde 3-4 litre su içiyorum , inanılmaz hareketliyim zaten çalışıyorum , ekmek tuz felan tüketmiyorum akşamları 1 saat yürüyorum ama yinede ödemim var parmaklarım ve yüzüm çok şişti Yani bazen ne yaparsan yap yine oluyo 😂 32+0 haftalığım önüne geçemedim bu ödemin
Dudu1988 Mervebbcggf kac haftasın şuan bence hemen kes bak normalde bende zayıf gebe kalmadım balık etliyim ama hiç kilo almadim kendime sabah yumurtalı salata bazen omlet peynir salata ekmeksiz yiyom ara öğün çiğ badem sut yoğurt galeta atiyrm ağzıma akşamda pilavsiz makarnasız ekmeksiz ne yemek varsa onu yiyorum ve mutlaka şu iciyrm cnm tatlı çekince karpuz elma filan yiyom
Melikemuiks Beslenmenizi düzene koymaya çalışın,su tüketimini ihmal etmeyin. Tuzlu elbette yememek lazım,hareketiniz varsa ne ala kolay adapte olursunuz 💐 sıkmayın canınızı,müdaheleniz ile hallolmayacak şey değil.
Mervebbcggf Dudu1988 şuan 9+6 benim bense 6kiloyla hamile kaldim ama suan 68 69 kiloyun ama odem şis oluyo sabahlari cok cok olmuyo fakat yemek yedikten sonra artiyo suyu az iciyorum ya sabahlarida ekmek yiyorum kesmem lazım istahim artti ama midem bulaniyo ama yiyorum genede dikkat etmem lazim gebelik diyeti gibi bisey varmi acaba ?