Kader5138 Anneler merhaba 5 haftalıkken folik asite başladım şuan 10 haftalık hamileyim ilacım bitti randevum 22 mayista sizce tekrar almam lazım mı yoksa birakmalimiyim doktoru arayamam şehir hastanesi numara vermiyor
designermoms Kader5138 ayın 22sine daha var normalde ilk 3 ay kullanılması lazım yine siz bilirsiniz ama az vakit yok
irem01 Kader5138 en az 12 haftaya kadar kullanmalısın. Ondan sonra doktor Multi vitamin tarzı ilaç verir zaten onun içinde bir miktar folik asit olur. O zamana kadar eczaneden alıp kullan bence.