Miran41 Momyorgun Lina diye hitap edeceksiniz siz gördüğüm kadarıyla, o kendisi ismini beğenmezse diye alternatif eliz koymayı düşünüyorsunuz bence güzel 👍🏼
Senaa00 Bizde Lina istiyoruz nasip olursa inşallah 🙏 tek isim odaklı gittik ama iki isim koyacak olsaydık Duru Lina koyardık 🥰
Cansumsu Momyorgun Ben kızım olsaydı Ala lina koymak istiyordum✨ Fakat 2. Oğlana gebeyim😂🤰 Ama beğenirseniz tavsiye ederim cok cici ve anlamıda uyumusa çok güzel🙏
Suraozt Bende Eliz Lina koyacağım ilk başta biraz zor gibi geliyor ama sonradan söyledikçe alisiliyor ☺️