Ben de oldum canım hatta dün oldum bi enjektöre iki doz çektiler 28+3 üm baştan beri riskli gebeliğim bu haftalar bile hayaldi doktorum ne olur ne olmaz diye vurdurdu ama ben bi yan etki yaşamadım bebek hareketleri yavaşlar dediler o da olmadı bende çok şükür. İnşallah mayıs sonunu görmeye çalışıyoruz bence mayıs sonuna doğru yine vurdurur doktorum