Ben ne yaptıysam yaramadı. Zeytinyağı, incir kaynatmak, komposto vs. Bir yerden sonra ağrı ve şişkinlik daha fazla arttı. Doktorum Dupalac isimli şuruptan verdi. Ben tatlı kaşığı ile günde 1 kere alıyordum biraz fazla alınca ishal oluyordu. Başka bir doktorda 2 gün çıkamazsan WC ye öyle iç yoksa her gün içersen bağırsakların tembelleşir demişti.