Didemzrk Kızlar iyi geceler ben şuan 6+5 haftalık gebeyim. Bebeği gördük kalp atışları da çok iyi dedi duyduk. Ama kesemiz küçükmüş bebeğimize göre :( bol su iç dedi haftaya kontrole gidicem başına gelen var mı böyle 😔