Minnak-123 Merabalar yarın 21 haftalık olcaz Allahn iznninle . Sorum şu ben ayda bir gdiyorum muayne kontrole sizce aralığı iyimi yoksa dahamı kısa olmalı?
Pinkyy Minnak-123 canım bizimde 19.hafta biticek ama ikiz olduğunu öğrendiğimizden beri hep 2 haftada bir gittik,size bakan doktorun yönlendirmesi en uygunu aslında,belki ayda 1 sizin durumunuza yetiyordur
Rfrf Minnak-123 bende 19 haftalık hamileyim ayda bir çağırıyor doktorum. Ama 24. Haftadan sonra iki haftada bir geleceksin dedi
ikizlerimveannesi Minnak-123 biz de ilk haftalar on günde bir gittik sonra 3-4 haftada bir ama arada sorunlar vs olduğunda da gittiğimiz oldu ya da telefonda iletişim halinde olduk doktorumla şimdi 30 haftalık olduk artık iki haftada bir dedi doktorum ama biz durmayız o kadar büyük ihtimal 😁 iki hafta dedi ama ben on gün olunca gitmeyi düşünüyorum
gamzetastan 16 haftalık 15 günde bir gidiyorum ben riskim yüksek ama ayrıca rahim ağzı dikişli 15 gün bile fazla dedi doktorum
ikizlerimveannesi Minnak-123 geçiyor canım bir şekilde ben 30 haftadır istirahat modundayım sıkıntılı geçti hamileliğim yatarak bugüne kadar geldik çok şükür 😇