ilayda_1108 Aç karna direk tatlıyla başlama canım, benim 4.haftadan başladı malesef,, İlaçsız duramıyorum 18.haftaya giricem eskiye göre çok iyi ama ilaç almadığımda bulantım bitmiyor.. senin haftalarında sürekli elma ayva yiyordum tuzlu kraker yiyip öyle ayağa kalk. Birde çok kötüyse doktorundan ilaç al mutlaka..