Sağlık ocağında yapılan normal tetanoz aşılarının haricinde tetanoz difteri ve boğmaca üçlü karma aşı varmış adacel ismi benim doktorum onu olmamı söyledi. Normalinde de içerisinde tetanoza ek olarak difteri varmış, boğmaca ekstra oluyormuş bu aşının içinde. Ama sağlık ocağındaki hemşire de sakın olma dedi. Doktorum da boğmaca bebeklerde 3. Ayda yapılıyor boğmacadan bebek ölümleri oluyor dedi korkuttu beni. O kadar kararsızım ki aşılara hiç güvenmiyorum aslında ama ne yapsam bilemiyorum