Fuhen ilk bebegim genel oldu narkoz etkisi falan çok zordu birde uyandigim gibi ağrı hissetmeye başladım 2. Bebeğim belden oldu hem bebeğimi ilk ben gördüm hemde belden aşağı bir süre uyuşuk olduğu için o ilk ağrıları hissetmedim belden uyusturmada sadece 3 gün baş ağrısı yaşadım bol bol kahve tuketmeme rağmen