cansuakbltylmz Haftadayken gobek cevresi 34 cikiyordu. 36 haftadayken 35 cikiyordu. 37 haftalik olduk 36 cikiyor. Bu durumda olan varmi? Doktorlariniz neler diyor ?
Aaaysee cansuakbltylmz benim ki son haftalar 4 hafta geriydi hiç bir sey olmadı,sağlıklı ise sıkıntı yok ki 2 haftaya kadar gerilik normal fazla olursa sıkıntı olur bazen
Nurdan1604 cansuakbltylmz bende 33 haftalık hamileyim doktorda karın çevremiz 32 haftalık çıkıyor kan akımlarımız dobblerimiz suyumuz herşeyimiz iyi ama bu şekilde doktorum da bu kadar geriliğin önemli olmadığını 3-4 hafta olduğunda veya daha fazla ara açıldığında sorun olduğunu söyledi genetik minyon bebektir dedi 😇 sağlıkla gelsin tüm bebekler inşallah 🙈
tgba715 cansuakbltylmz benim ilk gebeliğimde 36 haftadan 40a kadar hep 36 çıktı hiç bir problem olmadı hele 1 hafta hiç önemli değil. Diğer her şey normalse boşuna dert etmeyin
Papatyakokulukiz cansuakbltylmz Göbek çevresi sınırda dediler 35. Haftamdan itibaren. Yarın tam 38 haftalık oluyoruz daha fazla bekleyemeyiz Yarın doğum yapacağız dediler. Sancım falan yok 1 5 cm acilmam var ama normal doğum olacak dendi bakalım neler olacak .
cansuakbltylmz Aaaysee önemli olan tabiki saglikli olmasi. Ilk bebegim 2400 dogdu. Kucucuktu bakimi zor oluyordu ama cok sukur suan 3 bucuk yasinda 5 yasinda gibi duruyor. Oda onemli degil cok sukur saglikli. Ne kadar da oyle olsa yinede kafama taktim biraz. Sizin dogdumu bebisiniz
Aaaysee cansuakbltylmz doğru siz daha tecrübelsinizdir elbet çabucak büyüdüklerini biliyorsunuzdur 🥰 evet doğdu çok şükür 2.770 doğdu kızım da
cansuakbltylmz Nurdan1604 birde gelismesi devam etmiyorsa mesela haftaniz ilerlese bile hala ayni haftada kaliyorsa sorun oluyormus. Rabbim saglikla almamizi nasip etsin kucagimiza. Kilo bir sekilde aldiriliyor
Nurdan1604 cansuakbltylmz aynen canım aynen çok şükür 1 hafta gerilikle de olsa gelişimi devam ettiği için sorun olacağını düşünmüyorum sağlıkla gelsinler ❤️
Nurdan1604 Aaaysee kaç haftalık doğdu acaba prensesiniz 4 hafta gerilikle ❤️ bizim de karın çevresi geriden geliyor da 😔 sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻❤️
cansuakbltylmz Nurdan1604 Amin hepimizinki daglikla grlsin buyusun insallah 🙏 bir problem olmamasina cok sevindim
cansuakbltylmz Papatyakokulukiz allah yardimcin olsun insallah. Saglikla kucagina almayi nasip etsin 🙏
minikavakado benimde 37 küsürdü ama 36 çıktı doktor, kiloda pek almadığını söyledi ayaktamı kaldın dedi ama bi sorun yok telaş etme de dedi 🥹 dinlenmeye çalışıyorum alsın diye inşAllah birazcık alır