Kızlar bulunduğum ilçede hafif sancılarım yüzünden acil giriş yaptım , ntsye bağladılar sancı çıkmadı
Açıklık 1 cm di
Beni eve gönderdiler
Bende gitöedim😁 hoopppo yozgat şehir hastanesine gittim yatış verildi
Sabah kızımı doğurdum
Gayet ilgili ebelerde sağolsun
Ama o ıkınma vee 2-3 saat yediğim suni sancı 🤕 neyse şükür yarına taburcu olucaz
Bian doğuramıycam sanıyordum
40+2 oluncaaaa
Neyseki rabbime sonsuz şükürler olsun hallettim
Dileyen isteyen herkese ağrısız acısız
Doğumlar olsun insallah
Herkes sağ salim evladına kavuşşun ❤️ Sormak istedikleriniz varsa buyru