busralivaa kendisi zayıf ve ailesinde şeker hastası bulunmadığı halde gebelik sekeri cikan var mi? haftaya yaptirmak icin cagirdi saglik ocagi ama hala mide bulantisi yasadigim icin ac karna o kadar bekleyebilecegimi sanmiyorum. uyanir uyanmaz zofer icip gunu kusmadan gecirebiliyorum. bir de halamda cikmisti gebelik sekeri hic dikkat etmedi diyet de yapmadi bebek şişko olur dediler 2 yasina geldi hala bile zayif. cok cok gerekli mi yaptirmak kararsizim
deletedmom6295 busralivaa doktorunuz bu konuda daha sağlıklı bilgi verecektir mutlaka. yalnız kendisi çok kilolu olmayıp ailede şeker hastalığı olmayan gebelerde de gastasyonel diyabet görülebiliyor.
Glitter busralivaa ben gayet zayiftim ve ailemde de diyabet yok ancak sekerim sinirda cikti. Doktorunuzu dinlemenizi oneririm. Bu arada 50gr yuklrme tok karina da yapilabiliyor, doktorunuzla bir konusun
Elifaaksoyy busralivaa Evet arkadaşım 45 kilo ile hamile kalmıştı hatta ailesinde şeker yoktu hamileliğinde tatlıdan soğuduğu halde gebelik şekeri çıkmıştı tedavisine devam etti ve sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına aldı