Virgohome sancım çok çıktı dediklerinde inanın hiç hissetmedim ama nst bağlanmadan önce ki gece sürekli bir adet ağrısı düşünün sırtınıza vuran dizlerinize ishal ağrısına da benziyordu 2 saat o geldi o acıttı canımı. Ben 36 haftalığım erken doğum diye yatış verdiler ciğer geliştirici oldum ne olur ne olmaz diye ağrım yok hala ama sancım az da olsa varmış siz nişan da gelmiş dikkatli olun