Kızlar yaklaşık 1 aydan daha fazla süredir iki el bileğim de çok ağrıyo uyandığımda kıtlatmadan kullanamıyorum resmen ve saçımı bile toplarken ağrı oluyo çeviremiyorum yurtdışında olduğum için habire doktora gidemiyorum geçen gittiğimde karpal tünel sendromu dedi ama ne ilaç verdi ne de detaylı baktı başına gelen var mı acaba ne yapmalıyım anlamadım