Aselkus merhaba. Ben de sanıyorumki böyle düşünen tek benim. Ben 9haftalık hamile olmalıyım 5 haftalık gösteriyo.4 hafta geriden geliyor. İkk gebeliğim kürtajla sonlandı. Bu 2 ci. Her an kötü bir şey olacakmış gibi düşünüyorum. Bazen de çok sıkılıyorum. Mide bulantısı,halsizlik hepsi bi anda geliyor diye öyle hiss ediyoruz belki. Allah yardımcımız olsun