Adygesss abmsenol gönül rahatlığıyla koyabilirsiniz yaramaz bir çocuk değil ama bilmiyorum miraç yükselmek demek ya etkisi var mı ama özgüveni yüksek bir çocuk ama olumlu olduğu gibi bazende olumsuz olabiliyor bu durum hep kendi isteği olsun istiyor lider ruhu baskın biraz
Merve171214 Almeda Bizim de hiç yok yaşadığımız yerde ama karakter olarak aşırı naifler sakinler tanıdığım tüm Baybars lar şuan öyle 😊
Havvaca Adygesss ay Aybars koymayın da ne olursa olsun 😂 Dr bile dedi Aybars koymayan tek sen varsın bu sene diye 😂
Egeeed İlk oğlumun adı Ege nasip olursa kısa bir zaman sonra ikinci oğlumuz dünyaya gelecek ona da Ediz adını koyacağız. Anlamı “her şeyin yükseği, en değerli, yüce” size de fikir olsun.🥰
emineakcan01 Adygesss Emir Alp koyacağım ben Emir Kağan da güzel kararsız kalmıştım Emir Alp’e karar verdim
Ftkn Oğlumun ismi Efran🩵 keyifli sevinçli, mutluluk veren demek isminin anlamı karakterine yansımış çok neşeli güler yüzlü bir çocuktur.