Kızlar doktor suyun fazla demişti cuma günü bende o günden beri çayı bile şekersiz içiyorum sıfıra indirdim.biliyorum az bi zaman kaldı. Dogum 22 Mayıs sabah olacak sezeryan. Sizce o zamana kadar bi tık düzelme olur mu? Doktor dikkat et dogumda sıkıntı çıkabilir demiştide. 🤔