Selinoyku 7+3 hamisim. Kuyruk sokumunda dunden beri bi ağri var genelde oturunca oluyor. Normal bi durum mu? Endise etmelimiyim??
[silindi] Selinoyku bende de ayni agri 19 haftadayim ama sizin erken biraz kalsiyum azaldigi icindir diye tahmin ediyorum ev yogurdu filan yiyorum ama doktoruma soracagim bu neden siz de bi danisin bence kan degerlerinde bi eksiklik olabilir
Tiiffany Selinoyku normal evet gebelikte oluyor malesef sizin coook erken başlamış. Dogumdan sonra geçiyor
yarenh Selinoyku bende 15 20 haftalar arasi olmustu cok zor bisey cok kotuyduuu yatip dinlen ayakta kalmamaya calis yoksa cok.agriyor
havvasutcu Ben 33 üncü haftadayim bende de var bugün kontrole gitmiştim doktora dedim ama bana cevap vermedi bu konuda bende Google da araştırdım normal bebek büyüdükçe öyle oluyor mus canim
Gizemgizemm @Selinoyku ah ah neler çektim bir bilseniz oturduğum yerden zor kalkıyodum 7. ayda felan geçti şükür