mnli Nurdrmz_24 ben gidiyorum 2. Gebeliğim ilkinde de onunla yaptım doğumu çok memnunum 14. Haftada söyledi bana emin misiniz erken değil mi daha dedim 😂 %90 diyelim dedi dediği çıktı